fredag 8. juni 2012

Fotballosaurus


På American Museum of Natural History i helga, fant storebror denne boka i museumsbutikken. "Du har vel lyst på denne, mamma?" Og det hadde jeg jo... Han har valgt seg Spinosauren, og tegnet diagram over hvilke farger han vil ha hvor.

Garnet er et ekte amerikansk garn, altså 100 % akryl! Men det er ganske godt, både å strikke med og å ta på.

Spinosauren skal bli omtrent en halv meter lang når den er ferdig. Har begynt på halen i dag. Men kamper har jeg ikke fått sett, det får bli i morgen. For her i huset følger vi egentlig med, det er bare at kampene er så tidlig på dagen at det blir litt vanskelig på ukedager.

Og mens jeg skriver her kommer storebror og foreslår at jeg kan strikke en fotball også. Får se om jeg får det til. I så fall blir det nok blandet inn noen flere farger enn på bildet her.

Hilsen britita (som nok ikke kommer til å huske å skrive det på alle innlegg, Anne Brit = britita)

Omsider forsto jeg hva den koden var god for... Så her er prosjektet fotografert på nytt, denne gang MED kode! Og nå åpen på sida med spinosauren. Er den ikke søt?!?

1 kommentar: