fredag 8. juni 2012

Figgapia strikker i bomull

Jeg bestemete meg for en vest i bomull til lille prinsen min og etter å ha trålt gjennom ravelry for den rette vesten falt valget på denne, Zingo fra Petite Purls.

Jeg skal bruke mandarin naturell fra Sandnes Garn, noe jeg har hatt i lageret mitt lenge. Jeg har flere nøster enn de fire jeg har funnet frem på bildet dersom det skulle bli nødvendig med mere.


Jeg er usikker på hvordan det blir i et annet type garn enn det som er i mønsteret, men strikkefastheten skal da bli samme så da skal det vel stemme....

Fotballen bryr vi oss ikke om her i huset, men jeg synes alongen er gøy og det er et påskudd til å få startet, holdt på med og få ferdig et prosjekt, og det liker jeg.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin vest. Lurer på om jeg kunne klart å lure en slik på ett av barna?!? Blir nok nydelig i grønt, og deilig sommerslig i bomull.

    SvarSlett
  2. Takk Anne Brit. Gleder meg til å få den ferdig og se hvordan den blir på lille prinsen :)

    SvarSlett