fredag 8. juni 2012

 Fotball EM for en som ikke har peiling på fotball? Godt det finnes strikkeEM.. Minstemann påstår at Spania har sjangser til å vinne, så da får jeg vel si at jeg tror det...
Jeg tenker å strikke en genser til minstemann. En helt enkel raglangenser i str 16 år.
Vet ikke hvor mye jeg klarer å strikke, men synes det var morsomt og inspirerende med EM-strikk.
Synes dette mønsteret ser greit ut. Har ikke klart å bestemme meg for om jeg vil strikke den slik eller om det blir enkle striper, men fasongen blir slik hvertfall.

Gleder meg til å ta fatt. Må bare frigjøre noen pinner i rett størrelse...
Lykke til alle sammen!!

2 kommentarer:

  1. Åååå DEN var lekker! Hadde uten tvil brukt det mønsteret! Var skikkelig fint, tro om Jr kunne tenke seg noe slik!? Hmmmm

    Lykke til-håper armen tillater at du får gjennomført genseren ;)

    Klem ;)

    SvarSlett
  2. Den var veldig fin! Blir spennende å se den i de fargene du har valgt, som ser ut til å være nydelige.

    SvarSlett